Cum sa-ti intretii sistemul imunitar?

Cum sa-ti intretii sistemul imunitar?

Cum sa-ti intretii sistemul imunitar?

Daca va intrebati cum sa va sustineti sistemul imunitar sanatos si nu gasiti raspunsul la aceasta intrebare mai jos va vom da cateva sfaturi si obiceiuri ale expertior de top pe care vi le puteti forma pentru a va ajuta.


Vitamina C

Cercetările arată că o cantitate mai mare de vitamina C poate sprijini mai mulți parametri ai sistemului imunitar, inclusiv menținerea sănătății celulare și furnizarea de antioxidanți pentru apărarea împotriva stresului oxidativ.


Vitamina D

Fiind bine cunoscuta pentru beneficiile sale de intretinere a sistemului osos, vitamina D este si imunomodulatoare, acesta sustinand sitemul imunitar si intarind-ul.


Zincul

Fiind denumit si `Sustinatorul de fier` al sistemului imunitar, zincul aduce un real aport de sanatate intregului sistem celular.


Cum iti sustii sistemul imunitar sanatos?

Incetineste ritmul, streseaza-te mai putin

Incercati noi metode  pentru a reduce stresul, cum ar fi să faceți o baie caldă, să ascultați muzica preferata  sau să practicați exerciții de respirație.


Faceti exercitii regulat

Faceti cel putin 30 de minute de activitate fizică pe zi pentru a vă ajuta sistemul imunitar să lupte mai repede atunci când se confruntă cu un atac.


Construiti-va o dieta echilibrata

Consumati alimente care susțin imunitatea, cum ar fi citricele, cartoful dulce, păsările de curte, verdeturi  sau iaurt cu conținut scăzut de grăsimi.


Hidratati-va

Consumul de multă apă ajută la susținerea funcției imune sănătoase, transportând oxigenul în celule și eliminând toxinele din corp.


Dormiti suficient

Dormiti minim 7-8 ore pe noapte pentru a ajuta organismul sa se refaca. Somnul odihnitor vă ajută sistemul imunitar să elibereze proteine ​​speciale numite citokine care ajută la intarirea organismului.


Stiati ca?

Anumite ierburi și condimente vă pot spori sănătatea imunitara, pe lângă adăugarea de gust la mâncare. Consumati  ceaiuri din plante sau includeți ierburi și condimente precum cimbru, curcuma, ghimbir și usturoi în rețetele dvs. preferate, acestea continand antioxidanți care stimulează imunitatea.

 

 

Comentarii